Kindvriendelijke strandtenten top 5

Mijn (voorlopige) top 5 van kidsproof strandtenten in Zandvoort en Bloemendaal van dit moment (met zoontjes van 1,5 en 11 weken);

1. Plazand, Zandvoort – omdat je daar zelf ook goed kunt lunchen!

2. Parnassia, Bloemendaal aan Zee

3. Tien, Zandvoort

4. Bij Ons, Zandvoort

5. Vooges, Zandvoort

Heb je leuke tips…welke strandtent mag ik niet missen dit jaar?! Laat het me weten!

Gisteren liep ik een stuk over de boulevard (met een huilende baby ;-)) en toen zag ik dat Bad Zuid er ook erg goed uitzag en een glijbaan en schommel had.

Naast strandtenten zijn de speelvijvers in het Amsterdamse Bos en in het Vondelpark ook geweldig!

Enjoy the Summer!!

image

 

Dit bericht werd geplaatst in Buitenspelen, Restaurant, Strand, Top 5 en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

