Negenmaandenbeurs en Scheldestraat – Amsterdam

Vandaag ben ik op de Negenmaandenbeurs geweest. Dit jaar een beetje met een dubbele pet op; voor werk, maar ik ben toch ook echt 6 maanden zwanger…

logo

Van de Huishoudbeurs rende ik het liefst (gillend) weg, maar de Negenmaandenbeurs was een stuk rustiger en het zag er goed uit.

Er staan echt heel uiteenlopende stands; van baby/kinderboeken (waaronder Nijntje, Dikkie Dik, Kikker en Woezel&Pip) tot kinderwagens, van kolfapparaten tot geboortekaartjesaanbieders, van babyvoeding en luiers tot kraamzorgaanbieders.

Een overzicht van de deelnemers kun je hier bekijken.

Je kunt er nog tot eind deze week heen (van 11.00-18.00 uur geopend en op donderdag en vrijdag tot 22.00 uur).

Voordat ik me in het beursgeweld stortte heb ik nog even geluncht bij @Seven in de Scheldestraat. Lekkere verse sappen (ik had Açai guarana banaan met biologische appelsap; was donkerbruine sap, maar heel lekker), soepen, spelt broodjes, Holtkamp taartjes en kroketten etc. Mmmm! Ook voor de kids een leuke plek; kinderstoelen, speelgoed, verschoningsplank op het toilet, steigerhouten meubels (die wel tegen een stootje kunnen) en veel gezellig rumoer (want veel kinderen).  Op de ontbijt- en lunchkaart hebben ze ook boterhammen en fruit voor de kinderen staan.

In de Scheldestraat zijn veel speelgoed, schoen en kledingwinkels voor kinderen. Dus als je er toch bent!…

Hierbij een lijstje van enkele “must sees”;

Speelgoedwinkel-Oude-Muis-Kleine-Beer-Foto

de winkel van Nijntje, Scheldestraat 61

– speelgoedwinkel Oude Muis & Kleine Beer, Scheldestraat 98

– kinderschoenenwinkel Meys&Co, Scheldestraat 44

– “de allerleukste kinderwinkel” (zoals ze zichzelf noemen) Koter & Co, Scheldestraat 55-57

Dit bericht werd geplaatst in Restaurant, Shoppen en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

