Wat een leuke speelgoedwinkels in Haarlem!

Ga voor een ruime keus aan originele baby/kindercadeautjes naar Haarlem! Dat mis ik toch echt in Hoofddorp; ouderwets gezellige speelgoedwinkels.

Bij Meneer Paprika zijn we natuurlijk al eerder geweest; een geweldige speelgoedwinkel gecombineerd met een kindvriendelijk restaurantje. Ik kon het toch niet laten om er even naar binnen te gaan en om een paar cadeau’s mee naar huis te nemen. Ook heb ik het Mugjes boek gekocht. Daar zal ik later nog een artikel aan wijden.

foto 3 foto 2

Bij Tante Steef (Zijlstraat 66) hebben ze echt van alles (; veel houten speelgoed, loopkarren, versiering voor de babykamer etc.) en de cadeautjes worden ook heel vrolijk ingepakt! Ik vond er twee leuke rammelaars en een knuffeltje voor mijn tweede zoontje, die ik in mei verwacht.

foto 1 foto 4

foto 3 foto 2

Ook wilde ik graag weer eens naar Dille & Kamille (Anegang 46). Daar heb ik onder andere een ouderwetse tekendoos en muziekinstrumenten gekocht.

foto 5 foto 5

foto 1 foto 4

Tot slot ben ik tijdens mijn shopochtend bij Flying Tiger (aan het begin van de Zijlstraat, de kant van de Grote Markt) naar binnen gegaan. Geen echte speelgoedwinkel natuurlijk, maar wel een leuke hebbedingen winkel. Ze hebben ook allerlei speelgoed en verkleedkleding.

foto 4 foto 3

foto 1

Van al dat winkelen krijg je trek…bij Anne & Max (Zijlstraat) kun je heerlijk (; bio, vers, huisgemaakt) lunchen, ook met kids.

foto

Veel shopplezier (en straks voor de cadeautjes; veel geefplezier)!

Dit bericht werd geplaatst in Speelgoed en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

