Top 5 binnenspeeltuinen!

905e62f7f99cd5f72f77d804c1ef9177

Dit is mijn top 5 van binnenspeeltuinen op dit moment:
1. KidsZoo in Noordwijkerhout
2. Chimpie Champ in Aalsmeer
3. Ballorig Amsterdam Arena
4. TunFun in Amsterdam (omdat het té druk was bij ons)
5. Raceplanet for Kids in Amsterdam (gewoon omdat James daar nog te klein voor is)

Klik op de linkjes voor mijn verslagen.

Dit bericht werd geplaatst in Binnenspelen, Speeltuin, Top 5 en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Top 5 binnenspeeltuinen!

  1. Hoi Esther,
    Leuke blog! Spelekids in Loosdrecht is ook een aanrader, zelfs in de kerstvakantie was het er niet enorm druk en er is een apart deel voor kleintjes. Ik nam het zelf op in mijn stukje over het Gooi: http://www.leukmetkids.nl/gooi-en-vechtstreek/.
    Groeten, Maud

  2. Wat leuk, Maud! Bedankt voor jouw reactie en tip! Toevallig woont mijn familie in Loosdrecht, dus dan kan ik ook makkelijk eens naar Spelekids! En natuurlijk ook mijn complimenten voor Leuk met kids…ik bekijk jullie artikelen veel! Groetjes, Esther

Geef een reactie

