Indoor spelen!

image

Vandaag ben ik met James bij Ballorig Amsterdam Arena geweest.

Ze hebben onder andere een grote zachte speelmat voor de allerkleinsten, dus dat was heel leuk! En ook een ballenbak met glijbaan, grote zachte schuifblokken en een springkussen. Beneden is de speelruimte t/m 4 jaar en boven de ruimte voor grotere kinderen.

foto 1 foto 4

Maar de horeca was drama (lees; pistoletje als een baksteen e.d.) en ik vond alles er een beetje uitgeleefd uitzien (; overal lege dienbladen enz.) en dat terwijl het niet eens druk was. Ik ga er niet snel weer naartoe. Qua kosten is het wel goed te doen. Voor James betaalde ik €7,50,-, maar begeleiders zijn gratis. In de parkeergarage moest ik €4,- afrekenen.

foto 1 foto 3

Gelukkig heeft James een lekkere speelmiddag gehad!

Mijn favoriet blijft Chimpie Champ in Aalsmeer.

Dit bericht werd geplaatst in Binnenspelen en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

